Saturday 21 July 2012


KAZAKHSTAN

Rupa-rupanya pengembaraan alam maya ini ada risikonya yang tersendiri....sehingga aku terpaksa delete post di bahagian - kemboja !

Isha Allah aku akan masukkan semula hal yang berkaitan dengan Islam di Kemboja dan Laos

Teruskan kita mengenali - Kazakhstan - ramai penduduknya beragam Islam ( > 50 % ).

Banyak info berkenaannya dalam  http://www.aboutkazakhstan.com/

Selain itu kita boleh search dalam Wekipedia ! berkenaan negara ni...

Bajkonur cosmodrome rocket launch

Sebut pasal negeri ni - tentu kita ingat Dr Muzaffar ke ISS ....

Masjid utama di negara ini layari

http://en.wikipedia.org/wiki/Nur-Astana_Mosque

Cantik .....

kalau ada banyak RM ...  bagus ye ke negara ni

Tak  bimbang sangat - tentu rasa lebih selamat

Memang ISLAM itu RAHMAT ...


Lama aku meneliti web berkenaan negara ni ... gambar-gambar pemandangannya cantik-cantik ...

Rasanya cukup di sini ...lain masa aku ingin meneliti lebih lanjut berkenaan negara ni..

Aku ingin - menjengok negara jiran mereka ...

Wassalam


No comments:

Post a Comment